„Resurse educaţionale timbrale în susţinerea creativităţii.”
Studenţii de la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, au participat miercuri 26 noiembrie a.c. la un workshop cu tema „Resurse educaţionale timbrale în susţinerea creativităţii”. În învăţământul actual dezvoltarea creativităţii constituie o condiţie esenţială pentru asigurarea performanţei independent de domeniul de referinţă. Arta muzicală apelează la o multitudine de procedee vocale şi resurse instrumentale pentru implicarea subiecţilor în audiţii active. Dascălul dedicat selectează cu ştiinţă şi îndemânare sursele sonore, astfel încât acestea să se încadreze în cerinţele curriculare, să fie potrivite intereselor de vârstă şi posibilităţilor pshio-fiziologice în vederea asigurării creativităţii elevilor.
„De la însuşirea limbajului muzical la descifrarea conţinutului artistic.”
Miercuri, 3 decembrie, studenţii de la programul de studii „Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar” s-au bucurat de participarea la un atelier intitulat: „De la însuşirea limbajului muzical la descifrarea conţinutului artistic”. Tema atelierului este de interes, în special pentru studenţii care se pregătesc pentru profesia didactică, dar şi pentru cadrele didactice în activitate.
Implicându-se cu interes în activităţile individuale şi frontale propuse, studentele participante au avut ocazia să descopere conţinutul ideatic şi artistic al exemplelor, pornind de la simbolurile grafice specifice limbajului muzical. (Conf.univ.dr. Crinuţa POPESCU)


