Cariera lui David Sandu a început în 1988, la un an de la iniţierea sa în cadrul unor studii private în arta bijuteriilor. În 1996 a
avut prima sa expoziţie în World Trade Plaza EspaceVision la Bucureşti, iar, trei ani mai târziu, o altă expoziţie în Italia în cadrul evenimentului Romanian Artists in Venice. În prezent, artistul are minimum două expoziţii pe an. Este furnizor al Casei Regale, o recunoaştere care a venit firesc pentru serviciile de excelenţă pe care le oferă. Cel mai inedit proiect al său este Şcoala de Bijuterie Contemporană Assamblage.
S-a încăpăţânat să nu intre în Uniunea Artiştilor Plastici şi să nu aibă legături cu tot ceea ce înseamnă Ministerul Culturii. Artistul bijutier declara: A existat un moment când m-am luptat să fie introdus în proiectul de lege din anii ’97-’98, în statutul artistului plastic, şi lucrul cu metalele preţioase (şi aici nu vorbim doar de bijuterii, ci şi de restauratori de biserici care folosesc foiţă de aur, vorbim de aurul folosit de sticlari etc.). Este vorba de o industrie pe care această breaslă o deserveşte. Acest lucru nu s-a întâmplat la vremea respectivă. Eu mi-am făcut o firmă, aveam deja atelierul meu, galerie, iar spaţii de expunere alternative există şi apar constant. Practic am o Uniune a mea, fără statutul de a fi recunoscut de ei, o chestiune care de altfel mi se pare un pic vetustă. David Sandu expune an de an la Târgul Internaţional de Bijuterie Contemporană Autor, de cele mai multe ori însoţit de cursanţii şcolii sale. În ultima perioadă, designerul de bijuterie s-a focusat mai mult pe colecţiile sale de butoni. Pentru aceste colecţii el are trei categorii de proiecte: piesele unice, piesele făcute la comandă şi cele cu serie limitată, brandul dedicat butonilor şi o reformulare a ideii clasice de butoni, ducând-o într-o zonă cu semnificaţie. Clienţii acestor bijuterii sunt consumatori de cultură şi brand. Împreună cu David Sandu, ei fac schimb de idei şi se gândesc la schiţa unei bijuterii care ar fi perfectă pentru ce îşi doresc ei. (C.V.)