Nr. înregistrare 60/ 21.02.2022
Asociaţia „Societatea Naţională Spiru Haret pentru Educaţie, Ştiinţă şi Cultură”, cod de identitate fiscală 22692573, cu sediul în municipiul Bucureşti, str. NICOLAE IORGA nr. 36, sector 1, Bucureşti, cod poştal 010436, telefon 0755017348, fax +40213177005, poştă electronică cristina.spatariu@spiruharet.ro, reprezentată legal prin contabil şef CRISTINA SPATARIU, împuternicit, în calitate de SOLICITANT/ BENEFICIAR PRIVAT al proiectului POCU/784/6/24/139601 EduAcces,
vă invită să participaţi la procedura competitivă iniţiată în vederea atribuirii contractului de achiziţie a echipamentelor de calcul de tip laptop PC şi tabletă PC, prevăzute în Cererea de finanţare aprobată prin Contractul de finanţare nr. 9260/20.05.2021, cu respectarea prevederilor Ordinului 1284/ 2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanţilor/ beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanţate din fonduri europene.
În vederea depunerii de oferte, vă comunicăm următoarele:
- Date de contact: Responsabil financiar MIHĂILĂ GABRIEL, telefon 0722641425, email lg_mihaila@yahoo.com.
- Mijloace de comunicare: email – eduacces@snsh.ro, cristina.spatariu@spiruharet.ro şi poştă/ curier – sediu proiect din str. Italiană nr. 28, sector 2, Bucureşti, cod poştal 20976.
- Denumirea/ obiectul achiziţiei: 75 LAPTOPURI PC (Cod CPV30213100-6Computere portabile) şi 270 TABLETE PC (Cod CPV 30213200-7 Tabletă PC).
- Valoarea totală estimată, fără TVA – conform Cererii de finanţare: 418.666.50 lei (229.936,50 lei Laptopuri PC+ 188.730,00 lei Tablete PC).
- Valoarea totală estimată, inclusiv TVA – conform Cererii de finanţare: 498.213,14 lei (273.624,44 lei Laptopuri PC+ 224.588,70 lei Tablete PC).
- Procedura aplicată: Procedura competitivă aplicabilă solicitanţilor/beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare produse finanţate din fonduri europene.
- Tip şi durată contract: Contract de furnizare produse cu perioada de valabilitate de maximum 30 zile calendaristice de la data semnării lui.
- Data şi ora limită de depunere a ofertelor – în limba română: 01.03.2022, ora 16:00:00.
- Locul de depunere a ofertelor: eduacces@snsh.ro, cristina.spatariu@spiruharet.ro şi sediul proiectului din str. Italiană nr. 28, sector 2, Bucureşti, cod poştal 20976; fiecare ofertă depusă este însoţită, obligatoriu, de Declaraţia pe proprie răspundere privind evitarea conflictului de interese a operatorului economic ofertant (model orientativ prevăzut în Ordinul 1284/ 2016).
- Termenul limită de livrare a produselor: maximum 30 zile calendaristice de la data semnării contractului.
- Locul de livrare a produselor: sediul proiectului din str. Italiană nr. 28, sector 2, Bucureşti, cod poştal 20976.
- Specificaţii tehnice minimale (configuraţie minimă):
Reprezentant legal împuternicit,
Cristina Spătariu