Centrul Educaţional de Excelenţă ITLevel în parteneriat cu Asociaţia Excelenţa Vasluiană şi cu sprijinul Ministerului Educaţiei organizează gratuit Concursul Naţional CGame – poveste şi provocare, ediţia a III-a.
În cadrul concursului, concurenţii trebuie să realizeze un proiect în limbajele de programare C++ sau Python, pornind de la o poveste descrisă de organizator.
Concursul se adresează tuturor elevilor din clasele de gimnaziu (V-VIII) şi liceu (IX-XII) din România, care sunt pasionaţi de programare în limbajele C++ sau Python.
Concursul este inclus în calendarul Competiţiilor Naţionale al Ministerului Educaţiei, Secţiunea B. Competiţii fără finanţare, Punctul VI. Interdisciplinare/ Transdisciplinare, 2022.
Vă invităm să participaţi la această competiţie care integrează programarea şi tehnologia într-o nouă abordare, menită a stimula şi a evidenţia creativitatea elevilor.
Toţi participanţii care realizează proiectul, conform cerinţelor precizate, primesc diplomă de participare în format electronic.
Calendarul Concursului:
- 16.01.2023 – 30.01.2023: înscriere la concurs prin completarea formularului de înscriere (https://www.itlevel.ro/evenimente-copii-bucuresti/concurs-national-de-programare-cgame-poveste-si-provocare-editia-aiii-a-2023/)
- 03.02.2023: afişarea listei finale a participanţilor (Numărul este limitat la primii 147 înscrişi).
- 11.02.2023, orele 8.30-13.00: desfăşurarea competiţiei
- 28.02.2023: publicarea listei finale a câştigătorilor (vezi listă gimnaziu, vezi listă liceu).
Nu se admit contestaţii!
Festivitatea de premiere va avea loc online pe data de 28.02.2023, începând cu ora 19.45, folosind acelaşi link şi aceleaşi condiţii pentru logare.
Participarea la acest concurs este gratuită şi implică acceptarea şi respectarea de către participanţi a prevederilor Regulamentului de organizare şi desfăşurare a Concursului. (https://www.itlevel.ro/wp-content/uploads/2022/10/Regulament-desfasurare-concurs-online-CGame-poveste-si-provocare-2023.pdf)
Concursul este organizat pe întreg teritoriul Romaniei şi se desfăşoară online prin intermediul platformei Cisco Webex. Link-ul de acces va fi primit în ziua concursului. Logarea se va face cu Codul GDPR primit de la organizator, urmat de numele şi apoi prenumele complet, aşa cum apare în certificatul de naştere, apoi clasa (de exemplu ITL25_Popescu Laur_7), începând cu ora 8.20.
Înscrierea concurenţilor se va face prin completarea formularului de înscriere.
Povestea ediţiei a II-a a Concursului Naţional „CGame – poveste şi provocare”, pe care participanţii trebuie să o continue şi să o dezvolte prin crearea propriei poveşti în limbajele de programare C++ sau Python, se va afişa în ziua concursului.
Timpul de rezolvare pentru proiect este de 4 ore (orele 9.00-13.00). Participanţii vor transmite proiectul realizat pe adresa de email a concursului: concurs@itlevel.ro, împreună cu Declaraţia de onestitate. Proiectul final (fişierul cu extensia .cpp sau .py) se va arhiva împreună cu toate sursele folosite în realizarea proiectului (dacă este cazul). Arhiva/Proiectul se va salva cu denumirea formată din Cod GDPR_nume şi prenume concurent_clasa (de exemplu ITL25_Popescu Laur_7). Codul GDPR este cel primit de la organizator după confirmarea şi validarea participării la concurs. În acelaşi email se va nota şi dimeniunea proiectului realizat. Subiectul mesajului va conţine CodulGDPR_nume şi prenume_clasa. Proiectul realizat se transmite până la ora 13.00 în data de 11.02.2023.
Proiectul nu trebuie să conţină materiale aflate sub incidenţa drepturilor de autor – copyright (muzică, personaje, fundaluri etc). În cazul folosirii unor materiale aflate sub restricţii de copyright, trebuie să existe şi să se poată pune la dispoziţie acordul pentru folosirea materialelor cu licenţă.
Proiectul nu trebuie sa conţină cuvinte, simboluri şi imagini indecente, antisemite, antirasiale, xenofobe sau de instigare la violenţă etc.
Vor fi desemnaţi 4 câştigători (Premiul I, II, III şi Menţiune) pentru gimnaziu (clasele V-VIII) şi 4 câştigători (Premiul I, II, III şi Menţiune) pentru liceu (clasele IX-XII). Premiile vor fi acordate de Centrul Educaţional de Excelenţă ITLevel. Centrul Judeţean de Excelenţă Vaslui va acorda, în plus, câte un premiu pentru cel mai bine clasat concurent de la secţiunea liceu şi secţiunea gimnaziu care se pregăteşte şi în cadrul unui Centru Judeţean de Excelenţă.
Comisia de organizare, monitorizare şi coordonare a concursului şi evaluare a candidaţilor:
- Conf.univ.dr. Nicoleta Iacob – Director General la ITLevel
- Prof. Nuşa Dumitriu-Lupan – Director la Asociaţia Excelenţa Vasluiană
- Prof. Elena Predeşel – Colegiul Naţional Militar Tudor Vladimirescu / Colegiul Naţional Fraţii Buzeşti, Craiova
- Prof. Laura Ungureanu – Colegiul Naţional de Informatică Tudor Vianu, Bucureşti
- Prof. Alina Boca – Colegiul Naţional de Informatică Tudor Vianu, Bucureşti
- Prof. Corina Vinţ – Colegiul Naţional de Informatică Tudor Vianu, Bucureşti
- Diana Ţolu – Olimpic Internaţional / Trainer la ITLevel
Mult succes şi multă inspiraţie tuturor participanţilor!
ITLevel este un Centru de Excelenţă (Universitatea Spiru Haret este partener educaţional) ce are ca misiune dezvoltarea cunoştinţelor de tehnologie, programare, matematică, dar şi dezvoltarea personală a copiilor de pretutindeni.
Misiunea noastră este să inspirăm copiii şi adulţii prin cursuri de programare, robotică, IT şi matematică abordate într-o manieră interactivă astfel încât să creăm premisele formării unor echipe care să lucreze la tehnologiile viitorului.
Proiectul nostru îşi propune să-i îndrume pe copii şi adolescenţi în lumea tehnologiilor informatice, urmărind o programă modernă şi interactivă astfel încât să-şi descopere prin joacă educativă pasiunile în domeniul IT şi să le aplice ca nişte profesionişti.
Cursurile sunt structurate pe grupe de vârstă, fiind uşor de parcurs, iar temele abordate conduc la învăţarea practică a unor concepte de programare prin crearea de jocuri care integrează în mod inovativ conceptele noi pe care le introducem.
Cunoştinţele dobândite în cadrul Centrului Educaţional de Excelenţă ITLevel îi ajută pe cursanţi să gândească logic, să îşi dezvolte capacitatea de înţelegere şi analiză, să fructifice creativitatea cu care sunt în mod natural înzestraţi, şi să lucreze în echipă pentru rezolvarea diferitelor sarcini.
La ITLevel înveţi să creezi aplicaţiile mult visate alături de prietenii tăi. Vă distraţi, creaţi şi câştigaţi împreună.
La ITLevel punem accent pe performanţă!
Ne bazăm pe un parteneriat prosper, pe termen lung, centrat pe implicare comună în modernizarea şi dezvoltarea programelor inovative necesare în procesul educaţional.
Aşa cum spunea Paul Ferrini în „Liniştea inimii” – „Într-un parteneriat adevărat, nevoile partenerului sunt tot atât de importante ca ale tale însuţi. Cu nimic mai importante, cu nimic mai puţin importante. Exact la fel de importante”. (https://www.itlevel.ro/)