Având în vedere declararea stării de urgenţă urmată de măsurile de restricţionare a circulaţiei în contextul evoluţiei negative a contaminării populaţiei cu coronavirusul COVID-19, casieriile universităţii îşi suspendă temporar activitatea urmând ca achitarea taxelor de şcolarizare să se facă, ONLINE la adresa https://situatiescolara.spiruharet.ro/ums/do/secure/inregistrare_user sau prin transfer bancar în contul RO08 RZBR 0000 0600 0466 9150 deschis la Raiffeisen Bank.
De asemenea, Serviciul Acte de Studii îşi suspendă activitatea în perioada stării de urgenţă.
În continuare, corespondenţa cu Universitatea Spiru Haret se va desfăşura exclusiv telefonic sau prin email, în baza datelor de contact afişate pe site (https://spiruharet.ro/), evitând astfel contactul direct cu personalul de la sediul facultăţii, până la o dată care va fi comunicată ulterior.
În continuare, corespondenţa cu Universitatea Spiru Haret se va desfăşura exclusiv telefonic sau prin email, în baza datelor de contact afişate pe site (https://spiruharet.ro/), evitând astfel contactul direct cu personalul de la sediul facultăţii, până la o dată care va fi comunicată ulterior.
Depunerea documentelor solicitate de secretariate se va face prin e-mail în format electronic (fişier PDF) urmând ca după normalizarea situaţiei să fie prezentate documentele originale, după caz.
Studenţii pot solicita schimbarea parolei de acces la UMS sau Blackboard şi pot solicita asistenţă tehnică la adresa suport@spiruharet.ro