Studenţii şi cadrele didactice ale Universităţii Spiru Haret beneficiază, în perioada 1-31 mai 2023, de acces gratuit la platforma Statista Campus.
Modalitate de acces: din sediile Universităţii Spiru Haret, pe bază de IP instituţional, şi de acasă, prin intermediul contului individual creat pe platforma e-nformation.ro
Platforma Statista.com este una dintre cele mai renumite platforme de date şi statistici din lume, fiind utilizată de peste 4.500 de instituţii academice. Platforma Statista poate fi folosită deopotrivă de instituţii academice şi institute de cercetare, precum şi de companii private, oferind date actuale, rapoarte, statistici şi tendinţe, care susţin activitatea de cercetare şi documentare.
Platforma Statista poate fi folosită deopotrivă de instituţii academice şi institute de cercetare, precum şi de companii private, oferind date actuale, provenite din resurse recunoscute şi verificate, rapoarte, statistici şi tendinţe, care susţin activitatea de cercetare şi documentare.
UTILIZARE GENERALĂ
» Statistics – pentru validarea tezelor şi disertaţiilor.
» Forecasts – pentru modele de prognoză şi cursuri de analiză cantitativă.
» Market Outlooks – pentru analiza tendinţelor în diverse pieţe.
» Citation Tool – pentru a verifica citările şi a evita plagiatul.
DEPARTAMENTELE DE LIMBI STRĂINE
» Platforme în diferite limbi pentru o căutare exactă a datelor.
» Date în mai multe limbi, pentru a familiariza studenţii străini cu jargonul de cercetare şi statistic.
» Date globale pentru familiarizarea cu activitatea economică, politică şi demografică a altor naţiuni.
PROGRAME DE LICENŢĂ, MASTERAT, DOCTORAT
» Dossier – pentru pregătirea proiectelor şi rapoartelor similare cu cele solicitate în mediul corporatist.
» Industry Reports – pentru familiarizarea studenţilor în domeniul dreptului antitrust şi economia afacerilor în relaţie cu industria desemnată.
» Dossiers – pentru înţelegerea aspectelor financiare, demografice şi concurenţiale ale companiilor.
MARKETING ŞI RELAŢII PUBLICE
» Studies and Dossiers – pentru cercetarea bugetelor de marketing ale companiilor din top Fortune 500.
» Infographics – pentru prezentări şi conţinut creativ pentru campanii de marketing.
» Industry Reports – pentru modele de propuneri de proiecte sau campanii de marketing axate pe performanţă.